søndag 7. januar 2018

Snømannsdugnad og strandtur ier kkje feil på ein søndag.


 Marchmellow-snømenn til å ha i sjokoladedrikken..... eller som snop attåt. I dag hadde eg kalla inn til dugnad på snømannsjokolade og julekjeks pluss pluss. Me har  hatt flott vinterver på Jæren denne helga. Kaldt, lett melisdrys med snø og litt sol inn i mellom. Fantastisk fin dag til å tenne i bålpanna og bare nyte vinterdagen.




 


 Knallgodt.... 


 Melkebad er vel den beste beskrivelsen her



Kan avsløre at kakeboksen inneheld havrekjeks


 Det vart og tid til ein tur frå Sele til Hellestø, saman med gode venner. Takk for turen!!!


Fantastisk turområde rett utforbi døra nesten


Det gjere noko med overskuddet når ein kan være slik ut og nyte dagane saman med familie og gode venner. Påfyll til kvardagen igjen.

Ha ei fin og kreativ veke-
Eg skal planlegge kurshelg til hausten:) i kveld. Har fått forespørsel om å ha kurs på
Vestlandstreffet til hausten. Har ein plan:)

Klem
Lilla dør

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig med disse snømennene! Denne serveringen tenker jeg ble godt mottatt blant dugnadsfolket, og med bålpanne blir det jo komplett! det er alltid fint å kunne samles utendørs, og ikke minst samles rundt et bål - med varm drikke og sirupskake m/brunost :)
    Ønsker deg også ei kreativ uke - jeg gleder meg på å bruke friske vårfarger! Klem

    SvarSlett