torsdag 4. januar 2018

Nytt år og nye muligheter :) 2018


Sjå eg har totalt 444 444 sidevisninger på bloggen ..... eg er i grunnen heilt imponert. Takk til dokke som er innom. Alltid jillt med litt respons. Takk for mange gode tilbakemeldinger!!!!!

2017 har vore opp og ned med bloggen...ofte gått lenge mellom kvart innlegg men........ jillt likevel. No kan eg ta 2017 bloggen ut i bokform noko som eg synest har vore kjekt med dei andre åra eg har blogga (sidan 2010) Kan sjå tilbake på noko av det kreative eg har gjort.  Det blir nok litt blogging i 2018 og. 


 I ettermiddag dag har eg vore på webbseminar med Bernina noko eg kan anbefale. Allltid jillt med påfyll og inspirasjon. Takk til June og Bernina for det.
Eit av mine store mål for 2018 er å bruke designprogramet til Berninaen min meir. Så følg med her viss du vil....... skal dokumentere det her:)))


Fekk nytt blad i posten i dag.... jillt å sjå at dei skriv og driv reklame for Bergstaden teppe som ei av mine håpefulle har vore med på å designe. Glick design vann ein design konkurranse med dette teppet.


 se omtale av teppe her


Ha ein fin kveld forsatt. 

Ynskjer dykk allle eit godt og kreativt år.

Klem
Lilla dør 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar