søndag 20. juli 2014

Skagen


 Fyrste helga i ferien var me innom Skagen. Fantatisk flott start på ferien.  Fekk med oss mellom anna Tuxen utstillinga i Skagen-museumet. Den var knallbra.


Frå  Tuxen si utstillingsbok


Og så hadde dei jo litt anna og:)

Strikkebutikk se her


 Dette rosetret minna meg om mitt tre, må nok finne ut meir om det:)

  Se mitt tre her

Skagen museum har ein fantatisk flott hage. Brukte litt tid der. Dei hadde kaffi og :)



 Krøyer sitt atelier ligge der... kjent Skagen maler. 
Legg merke til Pelagonia samlinga.)






 Fekk lånt oss syklar og fekk sykle litt rundt. Ut til Grenen og retur. Deretter bort til Gamle Skagen.


Det sjøane møtast
Grenen





 Smakte godt



Måtte prøve Skagenosten og, på nokre gode rugknekkebrød.
Alltid kjekt prøve litt lokalmat. Noko er så godt at ein må snope med seg heim:)

Dette og andre innlegg hadde eg planer poste underveis i ferien,  men vi har hatt så dårleg nett.
 Eg får sjå om eg legg ut nokre no når eg er tilbake .

Forsatt god sommar!

Klem Lilla dør

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar